default="40px" value="40px" default="5px" value="5px" default="10px" value="10px"

maanantai 23. joulukuuta 2019

KOLME JOULUAATTOA


Niin kuin olen varmasti jo kertonut, olen jokaisen joulun viettänyt kotona perheeni kanssa. Tänä vuonna siihen tulee poikkeus, sillä olen aaton aaton ja jouluaaton poikaystäväni vanhempien luona. Tänään aaton aattona vietämme joulua Oskun äidin luona. Oskun isovanhemmat ja veljen perhe tulevat myös juhlimaan kanssamme. Jouluaatto puolestaan vietetään poikaystäväni isän suvun kanssa. Suunnitelmissa on muun muassa käydä joulukirkossa ja ulkosaunassa. Joulupäivänä siirrymme taas meidän perheen luo. Olemme meillä myös Tapaninpäivän.

Olen tästä järjestelystä todella innoissani, sillä tämä on tosiaan ensimmäinen joulu, jonka vietämme Oskun kanssa yhdessä. Itse olen pitänyt aina vain jouluaattoa niin sanottuna kunnon jouluna, sillä silloin avataan lahjat, syödään ensimmäistä kertaa jouluruokaa ja katsotaan joulusarjoja ja -elokuvia. Tänä vuonna kuitenkin vietän vähän niin kuin kolmena päivänä jouluaattoa, sillä saan avata jokaisena päivänä lahjoja, syödä eri paikoissa jouluruokaa ja olla eri ihmisten ympäröimänä. Joulun jälkeen sitten päivittelen tänne, miten meidän erilainen joulumme sujui!

Rauhallista joulua teille kaikille!






2 kommenttia :

  1. Minusta neljän sukupolven yhteinen joulu Oskun kotona oli mieleenpainuva. Hienoa, että myös sinä olit läsnä <3.
    Mukavaa joulun jatkoa!

    VastaaPoista