default="40px" value="40px" default="5px" value="5px" default="10px" value="10px"

keskiviikko 5. kesäkuuta 2019

YLIOPPILASKUVAT


Viime viikolla kävin poikaystäväni ja hyvän kaverini Kaisan kanssa ottamassa ylioppilaskuvat, ja lopputulos oli todella onnistunut. Ilma oli aurinkoinen ja melko lämmin, mutta kova tuuli yritti selkeästi pilata kuvat. Siinä se ei kuitenkaan onnistunut. Vaikka neljänsadan kuvan joukosta noin puolissa hiukset olivat kasvoillani, siitä huolimatta miltei täydellisiä kuvia oli iso kasa. Valinnanvaikeus oli todella suuri, kun kävin kuvia tuhannetta kertaa läpi, ja yritin epätoivoisesti valita tänne parhaimpia.

Olen todella iloinen siitä, etten päätynyt hankkimaan ammattilaiskuvaajaa. Pohdiskelin todella paljon, pitäisikö sellainen olla, mutta päätin luottaa kuvaajiin, jotka minulla on jo omasta takaa. Sain juuri sellaisia kuvia, joista olen unelmoinut, ja rohkenen väittämään, että nämä ovat paljon parempia, kuin esimerkiksi studiossa ammattilaisen kuvaamat. Säästin raihaa huimasti, ja lopputuloskin oli parempi kuin uskalsin edes toivoa!

Kuvauspaikaksi halusin ehdottomasti kauniin luontomaiseman, jonka lähettyvillä on vettä ja koivuja. Tällainen paikka löytyy vain parin kilometrin päästä kodistamme, joten ei edes tarvinnut lähteä pitkälle ajelemaan. Olen jo kauan tiennyt, että juuri tällä kyseisellä paikalla haluan tulevat ylioppilaskuvani ottaa, ja niin teinkin.

Olin miltei koko kuvauksen yhtä hymyä, sillä olo oli todella helpottunut ja onnellinen. Niin kuin vähä aika sitten ystävälleni sanoin, joka kehui aurinkoisia kuviani, "lakki päässä on helppo hymyillä" <3.















1 kommentti :